Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: -Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п. -товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування -збережені всі ярлики та заводське маркування -Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Умови повернення товарів неналежної якості: 1.При виявленні браку товару, зверніться до працівника пошти та проведіть огляд товару в його присутності, зафіксуйте брак або оформіть повернення, якщо товар не підійшов. 2.Повернення товару здійснюється на відділення поштової служби, з якого був надісланий товар. 3.Повернення коштів здійснюється протягом 3-х банківських днів з моменту, коли продавець отримав товар назад з відділення перевізника. 4.При виявленні пошкодження упаковки або товару при його огляді відділенні обов'язково складається відповідний Акт, а про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії. Процедура повернення товару: Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії: 1. Запакуйте ТОВАР в упаковку в повній комплектації 2. Повідомте нам на електрнну адресу izol2@ukr.net свої персональні дані і реквізити для повернення Вам грошових коштів, 3. Зверніться в найближче відділення Нової Пошти. Вкажіть, будь ласка, дані отримувача: отримувач >ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХІЗОЛ-2014» телефон > (050) 352-92-99 адреса отримувача > Пухівська 1а, 02232, Киев, Украина 4. Повернення коштів відбувається протягом 3-4 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був невідповідної якості. Якщо товар відповідної якості, але з якихось причин покупець від нього відмовився всі витрати несе покупець.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.