Умови доставки та оплати
Способи доставки
- від 50 грн. в поштомат - від 50 грн. в відділення по Україні - від 50 грн. кур'єром - від 85 грн.
- кур'єром - від 85 грн.
Способи оплати
Гарантія:
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
-Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п.
-товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
-Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів
Повернення або обмін можливе лише на той товар, який підлягає цьому, згідно із Законом про захист прав споживачів
Умови повернення товарів не належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Як обміняти товар
Якщо ви хочете обміняти товар на інший (наприклад, на одяг іншого розміру), виконайте дві прості дії:
Зв'яжіться з нами одним із зручних способів:
Зателефонуйте нам за будь-яким із контактних номерів, вказаних на сайті
Напишіть на Вайбер
Акуратно запакуйте товар, який хочете обміняти, і відправте посилку Новою Поштою за адресою, вказаною у листі у відповідь.
Протягом 1-2 днів після отримання посилки ми надішлемо обмінний товар.
Як зробити повернення
Якщо ви сплатили замовлення, але товар вам не підійшов (наприклад, не підходить розмір чи фасон), ви можете зробити повернення та оформити повернення коштів.
Обмін та повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту доставки замовлення покупцю.
Для того, щоб товар, що повернувся, був прийнятий на склад, повинні бути дотримані такі умови:
- Товар не був у вжитку;
- Збережено його оригінальний та товарний вигляд;
- Збережено споживчі властивості – упаковка, ярлики, етикетки, додаткові вкладки;
- Повинна бути присутня накладна.
-Товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п.
-товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
-Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів
Повернення або обмін можливе лише на той товар, який підлягає цьому, згідно із Законом про захист прав споживачів
Умови повернення товарів не належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Як обміняти товар
Якщо ви хочете обміняти товар на інший (наприклад, на одяг іншого розміру), виконайте дві прості дії:
Зв'яжіться з нами одним із зручних способів:
Зателефонуйте нам за будь-яким із контактних номерів, вказаних на сайті
Напишіть на Вайбер
Акуратно запакуйте товар, який хочете обміняти, і відправте посилку Новою Поштою за адресою, вказаною у листі у відповідь.
Протягом 1-2 днів після отримання посилки ми надішлемо обмінний товар.
Як зробити повернення
Якщо ви сплатили замовлення, але товар вам не підійшов (наприклад, не підходить розмір чи фасон), ви можете зробити повернення та оформити повернення коштів.
Обмін та повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту доставки замовлення покупцю.
Для того, щоб товар, що повернувся, був прийнятий на склад, повинні бути дотримані такі умови:
- Товар не був у вжитку;
- Збережено його оригінальний та товарний вигляд;
- Збережено споживчі властивості – упаковка, ярлики, етикетки, додаткові вкладки;
- Повинна бути присутня накладна.